Odpowiedzi do LBA

/
1 Comments
 Zostałam nominowana przez mylifeasmonia
Nie bawię się w takie rzeczy ,ale nudzi mi się ,więc odpowiem na pytania(chociaż i tak tego nikt nie przeczyta)
Ja nikogo nie nominuje xd

1.Czym kierujesz się w życiu?
Ostatnio rozumem ,bo serce jak zawsze wprowadza mnie w błąd .
2.Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Sama nie wiem .Pierwszego bloga założyłam mając 11 lat ,więc dość wcześnie ,ale nie wiem ,co mnie do tego skłoniło :D
3.Na czyj koncert byś poszła?
Oj jest wiele zespołów ,które chciałabym zobaczyć na żywo :) Jednak najbardziej Guns N'Roses w starym składzie ,ale to niemożliwe :c
4.Ulubiony magazyn?
Nie czytam żadnych od 2 lat
5.Gdybyś miała wybierać ,co byś miała jeść do końca życia,to byś wybrała:fast-food vs healthy food?
Kocham fast-foody ,ale nie chcę być jeszcze bardziej gruba :D Wybieram healthy food
6.Co lubisz robić zimą?
Siedzieć w domu przykryta kocem i pić gorącą herbatę :3
7.Co uważasz za najfajniejszą rzecz,jaką zrobiłaś w te wakacje?
Nocka z Agatą i Wiktorią <3 to chyba najfajniejsza rzecz ,jaka spotkała mnie w te wakacje :)
8.Ulubiony blog?
Hmm trudno wybrać jeden :D
9.Jaka muzyka motywuje Cię do działania ?
Głównie rock,ale również klasyka-Chopin,Bach i inni.
10.Ulubiona marka ubrań?
Sama nie wiem,kupuje ,jak mi się coś spodoba
11.Jak oceniasz desing mojego bloga?
8,5/10  :*


You may also like

1 komentarz:

  1. Dziękuje za odpowiedzi ! :) Twoja odpowiedź do pytania 6 jest fantastyczna ! Uwielbiam robić to samo! :)

    mylifeasmonia.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Contact

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Flickr Images

Blogger templates

Search